Sep 5, 2007

با یاد ایران و ایرانی


همرزمان عزيزم جناب مهندس طبرزدی و ساير مبارزان راستين در كارزار همبستگی مهر
http://www.hambastegiemehr.blogspot.com
چو ایران نباشد تن ما مباد بدین بوم و بر زنده یک تن مباد
دریغ است ایران که ویران شود کنام پلنگان و شیران شود
اگر سربه سر تن به کشتن دهیم ازآن به که کشوربه دشمن دهیم
تن مرده و گریه ی دوستان به از زنده بانام وبا خنده دشمنان
ما را مرگ بهتر از آن زندگی که سالار باشيم کنيم بندگی
بنام ار بریزی ما گفت خون به از زندگی به ننگ اندرون
نامه ی پر درد و پر مهرت، اشك غم و شوق را با هم بر گونه هايم جاری ساخت. باور تو و ايمان من رهی جز همبستگی نذاشته است، وظيفه ی تو و جبر من حكم بر حمايت نه ، جان سپردن در كارزار همبستگی مهر ميدهد. ذكر مصيبت بس و وقت كارزار است، كارزاری برای بدست گرفتن آزادی و بدست آوردن غرورهای از دست رفته ی ايران و ايرانی.
يار دبستانی من، گرچه مرا نخواهی شناخت. اما، اين آه و فغان كه در سيم های الكترونيك جاریست مجازی نبوده بلكه ادبيات مبارزاتی؛ شجاعت را در آن يافته كه در پنهان از چشم دژخيم، چنانچه پرچم مبارزه از دستانت بی افتد، طبرزدی ها دوباره درفش رهايی را برافراشته نگه دارند. بهنگام لزوم مرا خواهي يافت.
من و تو در درون با جان خود و هموطنان در برون با حمايت خود و هر آنكه غيرت ايرانی دارد سهمی در جنبش مهر خواهد داشت پس استوار به پيش تازيم چرا كه همه در يك راستائيم و ايرانيان را هراس و باكی نيست. گذشت بيش از ربع قرن تفرقه بس.
هر آنكه آمد؛ خوش آمد. ورنه ما را به خير و او را بسلامت، بگذار خيالت را راحت كنم كه چشم از سفره ی رنگين سياسی، گسترده ها از هم اكنون بپوشان و بدان در اين راه، آنانكه ميهن پرستند ندای رهايی را پاسخ گفته و بر ماست بوسه زدن بر دستان اين مبارزان.
ايرانی بلند شو درنگ جايز نيست و كار ناكرده بسيار. پرواز برای آزادی منتظر نخواهد ماند، اما من و طبرزدی چشم براه حمايت های شما هستيم. حمايت های گسترده ی شما لرزه بر جان اهريمنان خواهد انداخت.
مبارز داخل كشور
دكتر آزادی

No comments: