Dec 13, 2007

ضرب و شتم دانشجو در حریم دانشگاه

ماموران حراست دانشگاه علامه رشید اسماعیلی دانشجوی محروم از تحصیل این دانشگاه را به شدت مورد ضرب و شتم قرار دادند. رشید اسماعیلی دانشجوی محروم از تحصیل دانشگاه علامه و عضو شورای سیاستگذاری سازمان دانش آموختگان بنابر در خواست وزارت علوم امروز به اداره آموزش دانشکده محل تحصیل خود برای دریافت یک ابلاغیه از کمیسیون بررسی صلاحیت استاد و دانشجو مراجعه می کند. اما ۴تن از ماموران حراست دانشکده حقوق علامه به بهانه ممنوع الورود بودن رشید اسماعیلی به او حمله ور شده و ضمن فحاشی و توهین وی را بشدت مورد ضرب وش تم قرار می دهند، بگونه ای که کتف این دانشجو آسیب دیده و لباسهای وی پاره می گردد. ماموران در ادامه با توسل به زور این دانشجو را به خارج از دانشگاه هدایت می کنند.
دانشجو را می خواهند و او را احظار می کنند برای گرفتن نامه ای ، اما او را کتک می زنند و به او آسیب می رسانند

1 comment:

Anonymous said...

با سلام وعرض ادب خدمت شما هم وطن عزيز.براستي چرا بعضي از رسانه ها هدف اصلي خود رافراموش كرده به جاي اطلاع رساني صحيح وايجاد وحدت وارامش در كشور به دنبال ايجاد تفرقه و نفرتي كاذب بين ايرانيان هستند؟
چرا مسئولين اين نوع رسانه ها فكر مي كنند حقيقت فقط نزد ايشان است و ايشان تنها كاشفان حقيقتند و در سراسر ايران بهتر از ايشان هيچ فرد دگر انديشي قادر به درك حقيقت نيست و بنابر اين حق بيان ودفاع از خود را ندارد؟
آيا يك بهائي با مطالعه تهمت هاي روزنامه حق ندارد در ان رسانه حرفي بزند ودفاعي را بنويسد ؟
چرا اين نوع رسانه ها قسمتي از صفحه خويش را به گفتمان اختصاص نمي دهند تا ديگر انديشمندان نيزدر ان صفحه به دفاع از نظرات واتهامات بپردازد كه اولا اين گفتمان نشاني باشد بر ازادي ودوم اينكه مردم بهتر حقيقت راتشخيص بدهند.
ايا اين عمل زشت يعني دروغ پراكني تقرقه افكني وايجاد اشوب در يك كشور اسلامي جرم نيست ؟
وچرا رسانه ها نسبت به تهمت هائي كه به جامعه بهائي مي زنند نبايد به قوه قضائيه پاسخگو باشند؟
با راه اندازي وبلاگ ناقص خود سعي دارم پاسخي هرچند مختصروساده به آن اتهامات نخ نما شده رسانه ها بدهم ودر واقع اين فاصله را كمتر كنم . لطفا بي هيج پيش داوري، مطالب وب را مطالعه بفرمائيد منتظر نظر و راهنمائي هاي شما مي مانم
http://jooyya.blogfa.com/