Mar 11, 2008

ادامه حبس طبرزدی ظلم آشکار است

با آنکه سران نظام اسلامی نالان و گریان از ظلمی که بر مردم فلسطین شده است سخن می گویند در زندان آقایان مهرورز که با این رفتارهای انسان دوستانه شان انسان گمان میکند تا به امروز دست به هیچ جنایتی نزده اند مردی بدون حتی محکومیت قانونی ماه هاست منتظر خبر و اقدامی برای آزادی اش از این زندان جهل به سر می برد.
مردی که حتی وکیل مدافعش اجازه دیدار با او را پیدا نمی کند مردی که در زندان از او کوچکترین امکانات رفاهی دریغ داشته شده است و حتی اجازه صحبت آزادانه با خانواده اش را ندارد، این است عدالت اسلامی و حکومت عدل علی
مسئولان نظام اسلامی و از جمله شخص رهبر این نظام بی توجه به آنچه که بر مردم ستم دیده ی ایران روا داشته اند برای مردمی دل می سوزانند که قربانی زیاده خواهی و جهالت هم کیشانشان در گوشه ای دیگر از دنیا شده اند اینان خود مسبب آن چه هستند که در فلسطین و لبنان و عراق به وقوع می پیوندد اینان آتش جهالت خود را به دنیا کشیده اند و امروز خودخواهانه از انسانیت صحبت میکنند با آنکه بویی از انسانیت نبرده اند.
ظلمی که بیست و نه سال است بر طبرزدی های این کشور رفته است خود به مراتب دردناک تر و رنج آور تر از آن چیزی است که در غزه به وقوع پیوسته است چه بسیار خانواده هایی که جنایتکاران اسلامی مادران و پدران و فرزندانشان را بدون حتی محاکمه ای به چوبه دار سپردند ،چه بسیار خانواده هایی که پس از بازداشت سرپرستانشان شب ها گرسنه سر بر زمین نهادند و چه بسیار خانواده هایی که در مراسم سال نو جای عضوی از خود را در کنار سفره سال نو خالی دیدند.
کارزار آزادی مهندس حشمت الله طبرزدی زندانی مظلوم سیاسی از جهانیان می خواهد به این سوال پاسخ دهند که آیا ظلمی که بر زندانیان سیاسی و خانواده هایشان روا داشته می شود کم از رنج مردم فلسطین دارد؟ آیا خانواده ی طبرزدی این حق را ندارد که سوال کند چرا پدر ما در زندان است و چرا حق دیدار با وکلایش را ندارد؟ آیا این همان عدالتی نیست که آقایان هر روز دم از آن می زنند؟آیا معنای واقعی عدالت این است که خانواده ای بیش از چهار ماه از وضعیت سرپرست خود بی خبر باشد؟
طبرزدی چه کرده که باید بی گناه در زندان به سر برد این معنی آزادی اندیشه و آزادی بیان است؟ اندیشه پس از بیان محکوم به حبس و شکنجه است این قانون جمهوری اسلامی است ! نظام انسان ستیزی که امروز از کشته شدن مردم سرزمین دیگری به خشم آمده خود نمود واقعی جنایت و نسل کشی در سراسر دنیاست این نظام الگوی جنایتکاران است.
آقای خامنه ای شمایی که برای کشته شدن مردم فلسطین پیام صادر میکنید آیا این بود فقر زدایی و عدالت اجتماعی که بیست و نه سال پیش عربده زنان به مردم ابلاغ می کردید؟ آیا این بود مهرورزی که از آن دم میزدید؟
در عجبیم شما که آنقدر با احساس هستید که از رنج مردم فلسطین در آن سوی آب ها به درد آمده اید چرا درد و رنج مردم ایران و زندانیان سیاسی که قربانی اعتراض به شما و رفتارهای ضد انسانی قوای سه گانه شما شده اند را نمی بینید ! آیا این اسلام ناب محمدی است که از آن سخن می رانید؟ ما هم همچون زندانی مظلوم حشمت الله طبرزدی سوال می پرسیم آیا این روش اداره کشور به نام عدل علی است؟
آقای خامنه ای در سایه شوم حکومت شما بر کشور اهورایی مان هر روز جنایت و ظلمی بزرگ به مردم ما تحمیل می شود و آن وقت شما برای مردم کشور دیگری پیام صادر می کنید آیا چشم بینایی در میان آن دسته از فداییانتان نیست که این وضع اسفناک مردم ایران را به شما تفهیم کند؟ تا به کی می خواهید زیر عبای تقدس پنهان شوید و معترضین را به اعدام محکوم کنید ما معترض به شما هستیم و هرگز فردی را که در حکومتش این اعمال انسان ستیزانه رخ می دهد مقدس نمی دانیم. تا به امروز هر کسی به شما اعتراضی کرده با احکام ساختگی توهین به رهبری و توهین به مقدسات به شدیدترین مجازات محکوم شده کجای حکومت شما مقدس است که ما نمیدانیم؟از رشوه خواری،آدم کشی،تقلب در انتخابات،فقر و گرسنگی مردم،قاچاق مواد مخدر،صدور دختر ایرانی به کشور حوزه خلیج فارس،زندان و شکنجه واعدام معترضین تحت عنوان محارب و مفسد فی الارض بگوییم یا سرقت های میلیاردی آقای رئیس جمهور در شهرداری تهران؟
این مدینه فاضله ای که برای خود ساخته اید دیگر هیچ ارزشی برای مردم ایران ندارد و اشک های تمساحی که ریخته می شود هم دیگر کسی را فریب نمی دهد. مردم ایران یقین دارند که مسئول مستقیم این همه مردم ستیزی مسئولان رده بالای حکومت شما هستند و نه هیچ کس دیگری . دیگر نمی توانید با ظاهر شدن بر انظار عمومی و صفحات تلویزیون مردم را تشویق به شرکت در انتصاباتی بکنید که خود میدانید سناریوی از پیش نوشته شده ای بیش نیست.
از ظلم بر مردم ایران زندانیان سیاسی و خانواده هایشان دست بردارید و مطمئن باشید که کاسه صبر مردم ایران اگر لبریز کند دودمانتان بر باد خواهد رفت.
کارزار آزادی مهندس حشمت الله طبرزدی بار دیگر با تاکید برخواسته ی خود که همانا آزادی بی قید و شرط طبرزدی و کلیه زندانیان سیاسی است از مردم ایران می خواهد نمایش دروغین انتصابات را تحریم کنند و بار دیگر مشت محکمی بر دهان دیکتاتوری بکوبند.
زنده باد آزادی گسسته باد دیکتاتوری جمهوری اسلامی
کارزار آزادی مهندس حشمت الله طبرزدی
ایران- تهران
12 اسفند 86
-------------------

No comments: