Sep 26, 2007

سخنرانی اقای احمدی نژاد در دانشگاه کلمبیا / دختر مبارز

ای کاش ایشان دارای ایمان ، اعتقاد راستین و اعتماد به نفس والایی چون علی بود و میگذاشت تنی چند از ایرانیان که او مخالفشان می خواند همانگونه که به وی آزادی و تریبون داده شد آنهم در کشوری که رهبران جمهوری اسلامی آنرا بزرگترین استثمارگر می نامند ، این تریبون و این محفل در یکی از دانشگاههای ایران برپا میشد و جلسه ای بین ریاست جمهور و مردم جهت پرسش و پاسخ صورت می گرفت

ولی البته که صد البته درهای زندانها نیز بسته می ماند نه اینکه پس از جلسه آزاد اندیش و دانشجو و... راهی زندانهای مخوف جمهوری اسلامی شوند.

آیا دکتر احمدی نژاد این آزاد منشی را در خود و سردمداران خود می بیند که از بزرگترین مخالف خود یعنی ریاست جمهوری آمریکا توسط یکی از دانشگاهها دعوت بعمل آورده و تریبون به ایشان دهند ؟

پیش از شروع سخنرانی ایشان ، چندین سئوال توسط ریاست دانشگاه کلمبیا مطرح شد که بر ریاست جمهوری اسلامی گران آمد و آنرا پای بی مهری و دور از مهمان نوازی خواند

و حال آنکه ایشان ظاهرا فراموش کرده اند که رفتن نامبرده به مهمانی منزل یکی از خویشانشان و یا شهرهایی که آنهمه هزینه می کنند و مردم را به عنوان هورا و غذا به آنجا می آورند و امثال این نبوده و اصلا ایشان برای پاسخگویی در دانشگاه و سازمان ملل تشریف بردند.

نامه مادران مظلوم تنی چند از دانشچویان و یاران دبستانی را مطرح کردند ، ایشان فرمودند فقط تبلیغات مطبوعاتی است و حقیقت ندارد.

در خصوص اعدامها و رفتار ناهنجار مامورین حکومتی با زنان و جوانان و سندیکای کارگری و ... نامبرده از آزادی زنان و حرمت زن در ایران سخن راند، کدامین آزادی آقای رئیس جمهور ، حرمتی که شما سخن از آن می گویید آیا سنگسار زنان را مد نظر قرار دادید؟ یا حق طلاقی که به مردان در قانونتان است ؟ یا طرح امنیت ملی و بازداشت 150000 نفر زن و کتک زدن تنی چند از آنان و هتک حرمت این زنان ، و هزاران آیا های دیگر به ما پاسخ دهید آقای رئیس جمهور نه در کشور خارجی که کسی بدان شکل از داخل این کشور و فجایع اتفاق افتاده آن باخبر نیست !

از دانشگاه و دانشجو گفتید و اینکه حرمت دانشجو بسیار بالاست به یاد آوردم که با کینه خود چگونه با دانشجویان سراسر کشور علی الخصوص دانشجویان پلی تکنیک رفتار کردید؟

طرح طراحی شده از سوی اطلاعات علیه نشریه دانشجویان پلی تکنیک آیا اسلام اینگونه است ؟

دستگیری و بی حرمتی به جوانان این مرز و بوم با عنوان اراذل و اوباش ، راستی چه پاسخی دارید؟

در وبلاگتان نظر سنجی است در خصوص حق وتو بعضی از کشورها با دو جواب موافق هستید یا خیر!

می دانید مرا یاد سال 1357 انداخت جمهوری اسلامی آری یا نه ؟

ای کاش همگان آنروز می فهمیدند اینگونه طرح سئوال ، صدای گامهای دیکتاتوری است که شنیده می شود یعنی به ملت ایران فرصت انتخاب هیچ گزینه دیگری داده نشد.

شما در سخنرانیتان در دانشگاه کلمبیا نامه مظلومانه مادران فرزند دربند داشته را کذب دانستید ؟

آیا شکایت نامه اتحادیه بین المللی کارگران نسبت به آزادی منصور اسانلو هم کذب و شایع مطبوعاتی داخل ایران است ؟

از ایران بعنوان کشور من و ملت من یاد کردید ، و فرمودید کشورمن اولین قربانی تروریست بوده در27-28 سال گذشته ، و یاد کردید از باهنر و رجائی و مجلس که منفجر شد .

ولی آقای احمدی نژاد بهتر نیست با خود روراست باشید آیا تمامی این ترورها به رهبری آقای رفسنجانی از همان بدو پیروزی انقلاب صورت نگرفت ؟ و همان سالها چون گروه مخالف نظام جمهوری اسلامی ، مجاهدین بود، فضای بسیار مناسب برای ترور افراد با دانش برتر از رفسنجانی به رهبر خود رفسنجانی بود.

مفتح ، مطهری ، باهنر ، رجایی و بهشتی ، طالقانی و ...

پس از آن شروع کشتار و ترور آزادیخواهان و فتلهای زنجیره ای فرا رسید که اولین گام با سعید سیرجانی مترجم و نویسنده محبوب ایرانی صورت پذیرفت و به ترتیب ....

در مشهد حرم مطهر امام رضا را چه کسی بمب گذاشت و آنهمه مردم بی گناه را چه کسی به کشتن داد؟

در یکی از خیابانهای تهران که می خواستند عریض کنند و با مخالفت کسبه آن روبرو شدند چه کسی در همان دهه 60 بمب گذاری کرد و به مجاهدین نسبت داد و بعد خیابان عریض شد.

جناب دکتر احمدی نژاد شما ممکن است تشنگی بعضی از مردم عوام دنیا را با سخنان فریبنده تان رفع کنید ولی بخاطر داشته باشید که ملت تشنه ایران حتی جام زهر را برای رفع تشنگی از کسانی چون شما نخواهند گرفت.

به یادتان است سعید امامی را از خودیهایتان به خاطر دانسته هایش به اسم خودکشی با واجبی در اوین کشتیدش، و همسرش را با آماجی از اتهامات ناروا شکنچه کردید

ولی برای بازگشت به سوی ملت ایران باز هم دیر نیست همانگونه که شیرین سخن گفتید و دنیا را به برادری و صلح و دوستی دعوت کردید این ملت مظلوم امروز از شما می خواهد به سوی ملت بازگردید.

No comments: