Sep 26, 2007

احمدی نژاد و معرکۀ حمایت از حقوق بشر

احمدی نژاد و معرکۀ حمایت از حقوق بشر

5 مهر 1386

بنام آفریدگار آزادی ، با درود بیکران به روان پاک تمامی جانباختگان راه عزت وآزادی ایران و ایرانیان
جناب آقای محمود احمدی نژاد پیدا است نیاز به حضور شما و گرفتن چند عکس . تصویر تبلیغاتی در محل برجهای تجارت جهانی در امریکا مرگز شیطان بزرگ در مورد واقعۀ ترور بیش از 6 هزار نفر انسان بی گناه در این عملیات تروریستی غیر انسانی نشعت گرفته از ایدولوژی افراد چون شما که جماعتی را در بزرگ داشت 11 سپتامبر به گناه روشن نمودن شمع در تهران به ضرب و زور چماق و باطوم دستگیر و روانۀ زندان فرمودید.
آره لازم نیست شما اینگونه دل ملت امریکا را به دست آورید اگر راست می گویید دل ملت ایران را بدست آورید که از دست شما و حکومتتان خون است ، لازم نیست از فرصت سوء استفاده کنید و معرکۀ حمایت از حقوق بشر به راه بیاندازید.
لذا بهتر است شما جنایت روشن و مدلول هل کاست یهودیان که خود آلمانیها و نازیهای فاشیست به آن اعتراف صریح مستقیم نمودند را افسانه و دروغ تاریخی قلمداد نفرمایید، گذشته از همۀ اینها شما به قول خودتان رئیس جمهور ملت ایران هستید که البته خود بهتر میدانید که نیستید چرا که آراء18 میلیون رای دهنده ( البته اگر صحت داشته باشد) در برابر آراء 30 میلیون نفر مخالف شما نشانگر جمهوریت یک ملت نیست اگر معنی جمهوریت آن باشد که همۀ ما می دانیم.
با این حال بهتر است شما برای اثبات حسن نیت خود نسبت به مردم ایران و انسان و انسانیت یکبار هم که شده در سالروز کشتار و اعدام چندین هزار جوان آگاه و شایسته و بی گناه در گورستان خاوران تهران حضور پیدا نمایید و نسبت به ارواح این رشیدترین و بهترین فرزندان ایران ادای احترام و سر تعظیم فرود آورید.
آقای احمدی نژاد بس است این همه دروغ و ریا و عوام فریبی با استحمار ملت ایران بس است.آش دیگر آنقدر شور شده است که صدای آشپز هم در آمده بیاید بخاطر خدا و خودتان دست از این اعمال و معرکه گیریها بر دارید.
خدا را با جان ودل به یاد آورید و قدرت و جهان فانی و از دست رفتنی تر از اینها انگارید. سرانجام باید همه یک روز چه شاه و کدا با چشیدن طعم مرک در آنی در برابر دادگاهی عدل الهی حاضر شوید کاری نکنید تا رو سیاه تر از اینکه هستید در برابر خداوند بزرک جهان هستی قرار بگیرید.
ما آنچه شرط بلاغ بود با تو می گوییم تو خواه از سخنان ما پندگیر خواه ملال با اینکه خوب می دانیم هرگز نرود میخ آهنین در سنک
چرا که شما واعظ غیر مستعظ اید

زندانیان سیاسی زندان گوهرداشت کرج
4 مهر 1386



http://pejvakzendanyan.blogfa.com
pejvak_zendanyan@yahoo.com
pejvakzendanyan@gmail.com
tel. : 0031620720193

No comments: